Nedan visas klubbens profilkollektion

Produkterna finns tillgängliga till försäljning vid våra möten genom sekreterarens försorg.

Betalning av produkterna sker mot plusgirokontot enligt anvisning vid köpet.

PREMIÄR!

Ubåtsjaktklubben har nöjet att presentera en nyhet till profilprodukterna. Efter  ett lyckat samarbete med "Slipskungen.se" är äntligen den nya klubbslipsen här.

Förlagan är den usprungliga klubbslipsen vilken vissa av våra medlemmar forfarande bär. Slipsen är i helsiden med klubbens emblem invävt i tyget.

Slipsen säljs i set tillsammans med matchande bröstnäsduk.

Pris per set är 200 kr vilket är lågt för en såpass unik produkt.

Manschettknappar samt slipshållare med klubbens emblem säljes i set enligt bilden nedan.

Denna produkt har varit mycket populär och lagret har på kort tid sinat och är nu tyvärr slut..

Styrelsen håller på att ser över möjligheten att införskaffa en ny batch av manschettknappar och slipshållare.

Klubbslipsen i sin äldre utformning.

Denna finns inte lägre till försäljning.

Enbart på grund av dess elegans visas här en bild på klubbens blazermärke.

Detta tillverkades i en mycket liten serie och finns tyvärr inte längre att köpa.

Tycker ni att vi ska ta upp produktionen igen? Skicka då ett "ping" till sekreteraren. Om vi blir tillräckligt många som önskar så kommer det kanske att ske...

Foton ovan: Tobias Widén